sâmbătă, 30 octombrie 2010

Inventar (ez van)

        Draga cititorule,

   Urmeaza se pare o perioada de investigatii sentimentale, o analiza interioara , lucrurile sau calmat adica sunt singur . A m avut o perioada de cautari intense ,cu unele trairi incendiare, din care nu a iesit nimic pana la urma ,sau poate doar ignoranta, ca doar asta doare cel mai tare.
    Eh, pana una alta eu mi-am indreptat pasii spre casa pentru cateva zile, vine ziua comemorarii tuturor celor raposati, bun prilej de analiza interioara si de ai aprinde o lumanare raposatei mele inimi. Parca aici timpul are o alta dimensiune, trece fara as lasa amprenta ,lin, linistit ,calm.
    Aici parca am uitat de toti nu ma pot gandi la nimic care are legatura cu interiorul, simt ca am un suflet gol, stors de sentimente, imi patrunede in suflet doar mirosul de crizantema, nu-mi starneste nicio amintire doar ma invioreaza, ma face parca sa plutesc .
    Nu mai pot sa scriu, sunt un imens vid, dar voi reveni....:D

              O lumanre care arde,
              Si-o inima zdrobita,
             Doi ochii care iubesc in taina ,
              Si-o vesnica ispita....


                                                          Cu drag Szilard,
                                                                                 dies dei , 30.X.2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu