vineri, 15 octombrie 2010

Duminica neagra ( Fekete vasárnap)

        Draga cititorule,
 

   Duminica neagra, asa numeste biserica catolica acea duminica din preajma pastilor, neagra o numesc si eu pentru ca a fost una din cele mai urate zile din viata mea. Neagra zi atunci cand fara niciun motiv m-am despartit de tine ,adica tu m-ai lasat fara niciun motiv,dar trec mai departe nu esti tu inca subiectul discutiei.
   Au curs lacrimi, au inceput intrebarile, raspunsurile nu le-am primit niciodata. L-am sunat pe Balint cu el am povestit si doar pe el l-am avut alaturi, vorba proverbului ,,Prietenul la nevoie se cunoaste".
   Cateva zile mai tarziu intru pe vestitu romeo, si imi scrie unu, n-aveam chef de nimic ii dau id-ul meu, ca de parca m-as fi razbunat si cum altfel decat gasind pe altul.
    Ziua urmatoare vorbim pe mess,parca nu mai aveam chef de nimic,dar am zis,hai sa povestim, era si el ca si mine ,adica proaspat ,,lasat", si tot povestind gasim lucruri comune ,parca eram identici,dar totusi eu am ceva mai multe kg :).
   Interesant tip, merita sa-l cunosc. Mai povestim cateva zile ,si ajung la concluzia ca stiu totul despre el eram identici, acest lucru ne face curiosi unul de altul si hotaram sa ne vedem.
    Nimic iesit din comun, o persoana simpatica ,destul de inteligenta, nu-mi starneste mari sentimente, nici nu am vrut decat sa-l cunosc ,dar totusi il invaluia un mister.
             Oare ce sa fie?

                                                Cu drag, Szili,
                                                            anno eiusdem ,15.X,2010.                                                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu