vineri, 15 octombrie 2010

Foc si gheata ( Tűz és jég)

           Draga cititorule,

       De ce foc si gheata?
   
    Foc pentru tot ce am iubit,iubesc si voi iubi,pentru dorinte,persoane,sentimente,si clipe pe care nu le voi uita niciodata.Pentru cei pe care ii iubesc si pentru cei care ma iubesc.
    Gheata pentru toate greselile mele,pentru faptele mele rele,pentru clipele in care am facut rau in mod voit, poate ca acum regret aceste lucruri, dar e prea tarziu ca sa mai pot schimba ceva. Pentru cei pe care i-am urat,ii urasc si ii voi ura,desi poate nu sunt demn de un astfel de sentiment,cat si pentru cei care ma urasc pe mine.

     Si ce ramane cand focul si gheata se intalnesc?
Nimic ar spune unii. Cand focul si gheata se intalnesc ramane amintirea, exact ,despre amintiri o sa scriu si eu si despre clipe traite,care mi-au ramas scrise in inima,amintiri pe care putini le stiu,si care in clipa in care nu voi mai fi sa ramana  vii ca si eu sa pot traii in ele.
      Nu voi incepe cu tecutul foarte indepartat, ci cu fapte petrecute ieri,alaltaieri,sau zilele trecute.
                                                                                                           Cu drag,Szili.                                                                                                                                                             anno domini 15,X.2010

http://www.youtube.com/watch?v=4wGIUGGTeW4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu