vineri, 15 octombrie 2010

Spre odihna ( pihenni)

           Draga cititorule,


       A sosit momentul in care plec de la Cluj, am treminat scoala ,practica, urmeaza o bine meritata vacanta.
      Plec pana in octombrie cu un gol in inima singur si trist ,cu ex nu mai puteam remedia problema ,iar de C. nu stiu mai nimic, asta e m-am bucurat prea mult ca am gasit un om de calitate,dar asa e de obiei oameni de calitate se gasesc greu si se pierd cat ai clipi.
      Abia astept sa ajung acasa,nu mai pot de dorul aerului de la tara, mi-e dor de pisici, de casa , de flori, mi-e dor si de parinti desi nu avem cea mai buna relatie.
      Urmeaza cateva zile de relaxare ,sunt foarte obosit, mai mult sufleteste decat fizic.
      Ma gandesc ca ar fi timpul sa-mi pun viata in ordine, o rupere de tot ce insemna Cluj imi era de ajutor.
      Odata ajuns m-am pierdut in mirosul florilor ,inflorisera trandafirii, cei albi ,febletea mea, m-am indreptat sper seara spre cel mai drag loc al meu , a templom, am urcat la orga ,s-am inceput sa cant ore la rand , pana am ragusit ,nu mai puteam sa vb, am palns ca sa-mi eliberez inima , nu era prima data cand plangeam acolo ,de multe ori am spalat clapele orgii cu lacrimi, asta imi ofera liniste, acea liniste pe care o doream de mult.
     Zilele se scurg,fara lucruri deosebite,era vacanta ,plictiseala, vara trecea incet ,incet, fara mare valva.
                                                                Cu drag, Szili,
                                                                                 anno domini, 15.X,2010.



http://www.youtube.com/watch?v=yoEhVtJRlXg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu