duminică, 24 octombrie 2010

Visul ( álom )

                Draga cititorului,

      Ziceam cateva articole mai in urma ca nu mai visez, de cateva zile tot am cosmaruri, acuma m-a trezit unu groaznic, sa va povestesc : eram intr-un parc in jurul caruia era un sens giratoriu, stau pe banca ,mai era cineva langa mine ,nu stiu cine , moment in care apare o masina, o recunosc dupa numar ,era C., il vad ,ma vede si el si se uita , si tot facea sensul ,parca vrea sa-mi spuna ceva, moment in care apare  un tip si se pune in bratele mele si-mi sopteste ,,bine ca m-ai scapat de asta" se face ca respectivul ii prietenul lui.Nu-i mai vazusem chipul pana atunci , era dragutel , asta cand vede cine sta la mine in brate se infurie si se opreste, se apropie in viteza si incepe un scandal monstru, de unde il cunosc eu pe prietenul lui, ce treaba am cu el , cine sunt.
     Toata faza mi se pare penibila mai ales ca era cineva pe banca care se uita ,un personaj fara chip in visul meu, asa ca ne invita C. la plimbare sa rezolvam problema , doamne ce furie se citea in ochii lui, si cand ma ridic de pe banca ma trezesc .
      Ce o vrea sa zica visul asta habar n-am ,personajele mi se par un pic inversate, modul de manifestare a lui Cornel e tipic pt prietenul lui, dar pe cine tineam eu in brate?
       Ce porcarie.
In rest nimic nou, Robert discuta cu un tip de ceva timp, is curios ce o sa iasa :D, copilu cum ii zicem noi, pare sa-l placa , da si asta ii un nemultumit ca si mine , vrem doar pe Fat-Frumos cu palosu gros :)), cu palosu in brate ramanem noi am eu impresia, ca doar nu ne iubesc cei pe care ii vrem ,ci cei care ne sunt indiferenti.
      ''Ii adoram pe cei ce ne ignora/ ii ignoram pe cei ce ne adora/ iubim pe cei ce ne ranesc/ ranim pe cei ce ne iubesc."
       Acestea fiind spuse , va parasesc , ma apuc de deslusit vise :D si apoi la faculta, va tin la curent daca apare ceva nou.

                                                              v-am pupat, Szili
                                                                            anno domini,25.X.2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu