vineri, 22 octombrie 2010

Nimic....semmit sem...

                  Kedves .....


    O zi ca oricare alta, am fost la faculta si dupa la o prietena la cafea , am stat cu ea la povesti ,m-am jucat cu catelu cel alb cu urechi maro si cu pisica, asa imi trece dorul de animalutele mele de acasa.
    Am ajuns acasa si n-am chef de nimic, am povestit un pic cu Robert, si m-am pus sa dorm, cred ca 3 ore si ceva am dormit, asta pentru ca nu am net , nu pot sta pe mess, nu pot scrie pe blog, nu pot face nimic , chestia asta ma enerveaza.
    Am intrat pe mess de pe compu" unui coleg, de la el si scriu acum pe blog, C. era pe mess , dupa ce intru eu, el iese, nu stiu de ce am impresia ca mi-a citit blogu' si acum se intampla tocmai ceea ce ma asteptam, va asterne peste mine ignoranta si uitarea, ma simt vinovat pentru asta, dar asta e , trebuia sa astern undeva ceea ce simt ,mi-am asumat acest risc si acum platesc se pare.
    Dar parca si sentimentele mele pentru el au murit, sa fi fost doar o dorinta de moment , la care poate daca i-as fi dat curs putea iesi ceva. Si conform proverbului,, ochii care nu se vad se uita", mi-a cam trecut, desi nimic nu doare mai rau ca ignoranta. Daca cumva mai citesti ce am scris ,poti sa stai linistit ca asta va fi ultimul articol in care mai scriu despre tine, iar de sunat nu prea cred ca mai poate fi vorba. Sa inceapa ignoranta, sa se astearna uitarea. Fie precum doresti. :(
    Acum parca ma ia somnul, am facut mai devreme cu colegii cartofi prajiti, nu prea mi foame ,doar un pic pofta, ma pun sa dorm ,poate o sa visez ceva frumos, cine mai stie, in ultimul timp nici nu mai visez, trist.
   Oare Balint ce mai face nu am vb cu el de cateva zile, poate il sun maine.
                        
   Noapte buna tuturor.


                                                       Szilard,
                                                               anno domini, 22.X.2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu