sâmbătă, 16 octombrie 2010

Motivul ( miért )

                Draga cititorule,

      Am ajuns in zilele noastre , adica azi 16 octombrie 2010, imi vine ieri in minte ideea de a scrie , si asta am si facut ,de ieri tot scriu , o parte din viata mea, o parte care nu-i cunoscuta multora.
      Dar de ce? Trebuie sa existe un motiv. Pentru ca vreau sa ramana o amintire , sa topesc o bucata de gheata , la focul inimii, in speranta ca intr-o zi tu, da la tine ma refer C, asa cum te-am botezat eu , o sa citesti ,si poate o sa te identifici in poveste, poate vom continua impreuna povestea.  Cine stie ce va fi ,poate sentimentul va deveni reciproc ,sau poate este ,dar gandim amandoi acelasi lucru .
     Ramane de vazut, pana atunci insa ti-am oferit si eu un loc privilegiat ,te-am pus in inima ,alaturi de credinta, ca oricat de frig va fi afara , si indiferent de viscolul de afara gheata sa nu va poate topi pe niciunul protejati fiind de focul dragostei.
     Speranta, cu asta ma voi hrani ,inselator lucru ,dar pana atunci sa zambim ,daca zambim totul e mai frumos.
     Sunt derutat in continuare, incerc sa-mi dau seama de ce simt, poate ca m-am prea ambalat.
    Dar sa asteptam.:) acum suntem in prezent.
http://www.youtube.com/watch?v=enjb8e6rLhI&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=b2-izZk5_BM&feature=related                                      
                                                   In asteptarea TA.
                                                                 Cu drag, Szili,
                                                                                 anno domini, 16.X,2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu