sâmbătă, 16 octombrie 2010

Dragoste sau prietenie ( szerelem vagy barátság)

                Draga cititorule,

       Ajung la Cluj luni, cu Roby tot vorbesc, insa de C. nu mai dau pana marti , intra pe mess si il invit la bere ,normal ca accepta ,ne vedem joi seara, am stat la povesti 4 ore , l-am tot privit ii dulce rau, avem multe in comun, dar nu poate inca renunta la fostu' ,parca nu-l mai vrea ,dar asta il suna zilnic, normal cand povesteam mai bine il suna ,prima data nu-i raspunde, apoi il suna el.
       Eu imi vad visul spulberat, ma tot gandesc oare ce simt , nu stiu , sincer mi frica.
       C. nu-i spune unde suntem ,cred ca si lui ii era frica , asta din cate imi dau seama ii un crizat ,facuse deja crize la telefon, cred ca daca stia ca ii cu mine si unde suntem venea acolo, nu iesea prea bine cu siguranta.
       Citesc pe fata lui C. tristete, imi vine sa urlu, cum sa-i spun ca-mi place de el. Nu ca nu as avea curaj insa nu vreau sa-l pierd macar sa-l am ca si amic daca mai mult nu se poate .
       Imi povesteste lucruri interesante, si-mi dau seama ca are incredere in mine, deduc si ca am privilegiul de a fi printre cei mai buni prieteni ai lui. Asta ma umple de tristete , ii din ce in ce mai greu sa-i spun . Plecam , am stat destul ,dimineata merge la munca, cred ca mai puteam sta cateva saptamani si tot aveam ce vorbi, ma simt asa bine in preajma lui.
       A jung in camera ,sunt trist, vad asta si colegii de camera, nu-s trist ,doar obosit, ce dracu sa zic, nici nu pot sa dorm , ascult la epuizare melodia asta.
http://www.youtube.com/watch?v=UxRbOkAMDRw
                                                                         Cu dragoste, Szili,
                                                                                   anno domini, 16.X.2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu