sâmbătă, 16 octombrie 2010

Saptamana dupa ( hét után)

             Draga cititorule,

     Saptamana asta am mai iesit cu Roby, mi se pare insa ca se intampla ceva ,simt ca se indragosteste , o nu !!! Nu vreau asta , nu sunt pregatit , nu-i pot raspunde cu acelasi sentiment, dar nici nu pot sa ma prefac , de ce sa sufere cineva , ma comport cat pot de normal, dar va trebui sa-i spun, cum nu stiu.
     Ma duc joi acasa , am ceva treaba pe acolo, si imi era dor de pisici, is grase parca sunt doua baloane, saracutele.
     Duminica vorbesc cu Roby pe mess, si incep sa-i explic cum sta treaba, surprinzator, intelege situatia, si imi spune ca si el simtise ca se intampla ceva, am rezolvat o problema.
     Si ce sa vezi, apare si C. pe mess, normal ca ii scriu, mai testez terenu si tot scriu cu subinteles , bate saua sa priceapa calu.
     Are chef de povesti, nu prea vorbeste multe de obicei, si tot povestind ,ii spun printre altele ca imi e drag, si-mi raspunde, si tu mie.
     Nu pot intra in extaz, era cu doua taisuri ,oare era cu subinteles ?
     Nici nu stiu ce simt, ma tot intreb ,oare il plac? imi place cum gandeste, imi place felul lui de a fi  , ii simpatic , dar daca gresesc ? Nu vreu sa-mi pierd amicul pentru o prostie. :)




                                                                    Cu drag, Szili,
                                                                                     anno eiusdem, 16.X.2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu