sâmbătă, 16 octombrie 2010

Sambata seara( Szombat este)

              Draga cititorule,


       In vara vorbesc cu unu pe mess, era Roby, un tip de treaba ,merita sa-l cunosc, vorbim pe mess sambata seara si ii place poza de la avatar, vrea sa vada mai multe si ii dau adresa de facebook, si uimire ,vede la prieteni pe fostul meu prieten,nu stia cine ii ,nu i l-am arata niciodata ,dar ma intreaba de el , mi se pare dubios, iar apare vedeta in peisaj, ca asta a devenit intre timp ,fostul meu prieten vedeta Clujului, primu' venit primu' servit , mai conteaza sex sa fie.
      Ies cu Roby la plimbare eram un zombi am dormit doar 1 ora , eram agitat, ma gandeam la C., facem ture de Cluj cu masina, si povestim. Ce sa vezi?
      Fostu era coleg cu Roby de munca, asta ii blestemul vietii mele nu-l mai suport.
      Mai povestim , ajung acasa la 4 dimineata, rupt de oboseala, ii de treaba Roby asta , se pare ca mai exista inca si oameni de calitate. :)
      Gata, ajung si eu sa dorm, doar asta am facut duminica somn.
                                                     
                                                             Cu drag,Szili,
                                                                             anno eiusdem, 16.X.2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu