sâmbătă, 16 octombrie 2010

Tot la fel (O Uram)

            Draga cititorule,

     Vin spre Cluj, cu sufletul gol, pasind pe teren nesigur, nebuneala cateva zile ,cazari, comisii, sedinte , contracte ,licente, dezastru n-am timp sa ma gandesc la nimic, m-am reintalnit cu colegii, cu cativa prieteni, parca rasare soarele.
     Am inceput faculta, asa de tare ma plictiseam intr-o seara ca m-am apucat de citit, era grav :)), da cu sa citesti fara sa intri un pic pe mess, primesc invitatie la sex in grup, doamne feri astia is nebuni, n-as face asa ceva nicodata, refuz ,ma pun sa citesc ca astia is obsedati.
     Mult am citit,2 pagini, cine crzi ca imi scrie pe mess, C, mai vorbisem cu el intr-o zi dar nu era prea comunicativ, si de obicei tot eu ii scriu, belesc ochii, ma mir, da ce dracu vrea oare?
     Sa iesim la o bere, cum sa reuz nu l-am vazut de mult, ne vedem la el acasa ,mai veneau si ceva prieteni ,eu ajung primul ,era un pic schimbat, profit ca suntem doar noi doi si intreb de prietenul lui, surpriza s-au despartit ,trist :(.
      Nu vreau sa-l pun intr-o lumina proasta ca nu-l cunosc ,dar nu-i demn de C, si am eu impresia ca datorita lui au fost impreuna, din dorinta de a nu-l pierde, C. il tot taraie dupa el ,da tare cred eu ca nu-l iubeste deloc pe C, mai ii si crizat pe deasupra, ce dracu o avea asa special nu pot sa-mi dau seama, dar stii cum e, frumusetea se afla in ochii privitorului.
     Apar si ceilalti , si aflam ca de fapt ii ziua lui, eram ca niste pule fara cadouri fara nimic, si dai si bea , ne punem la povesti , is tare de treaba amici lui C. de mult nu m-am mai simtit asa bine, parca eram cu gasca de acasa.
     Era 5 dimineata ,nu ca stau depatre dar cine mai putea sa mearga ,eram rupti, ies cu C. la o tigara si mai povestim , ma starnge in brate si ma saruta pe gat , sa-mi fut una .
     Se naste astfel in mine o noua dorinta , o Uram , cred ca ma indragostesc.
     Ce zi de sambata, eram agitat ,oare de la cafea , oare m-am indragostit, ce sa fac? Cum sa-i spun? sunt unul din bunii lui prieteni, cum o sa reactioneze oare ,n-am curaj sa zic nimic. Eram deja acasa ,am plecat de la el pe la 12 ,nu inainte sa-l starng tare in brate, nu se impotriveste deloc, sunt derutat.
     Imi pun un status nebun, si il sun  pe Balint sa-i povestesc, el tot insita sa-i spun ,sa nu pierd ocazia, cum dracu sa  fac asta ,nici nu sunt sigur cei cu mine , mai stau sa vad ce va fi.
           
                                                                  Cu drag, Szili,
                                                                                  anno domini, 16.X.2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu