sâmbătă, 6 noiembrie 2010

O mica arsura ( bûncselekmény )

         Draga cititorule,

   N-am scris de mult ,stiu, dar am avut nevoie de cateva zile ca sa pot scrie, zile in care a trebuit sa-mi revin.
Scriam in precedentul articol ,ca am o perioada de revizuire, mi-am bagat picioarele in ea saptamana asta ,si rau am facut, pentru asta mi-am primit pedeapsa.
  Asa am reusit sa gust un sentiment si o stare pe care n-as fi crezut ca voi ajunge sa o traiesc candva, acum am ajuns sa cred ca unele persoane pot fi capabile sa-ti starneasca cele mai josnice trairi ,doar prin faptul ca iti spun ca te iubesc. Apare unu din nebuloasa cand eram si eu linistit si cu pace in suflet, si insista sa ne vedem, nici daca mi-as fi vandut sufletul diavolului nu m-as fi simtit asa de vinovat, de murdar, acuma probabil va intreba-ti ce dracu s-a intamplat , nimic deosebit, doar discutii si niste saruturi, n-as putea sa-i bag vreo vina tipului, doar ca mi-a starnit cele mai groaznice sentimente.
   As putea spune ca am primit o palma care m-a trezit la realitate, dar nu-mi mai doresc asa ceva. De fapt acuma chiar nu-mi mai doresc nimic, sunt mai derutat ca niciodata, persista in mine sentimentul de vina, ma simt ca dracu. In fine.
     Ca sa fie si mai fain totul C. nu mai vb deloc cu mine, nu-mi raspunde pe mess, i-am scris ca i-am adus cartea pe care o are la mine si sa ne vedem ca sa i-o inapoiez, in serile astea ne-am intalnit pe strada si s-a intors cu spatele sa nu vb cu mine, daca el asa crede ca trebuie sa se comporte asta e, una vrea el sa para si alta este defapt .
      Cei drept ca nimic nu doare mai mult ca ignoranta, desi nu consider ca meritam asta ,doar pentru simplul fapt ca il plac(sau l-am placut), ma lasa rece, dar sa nu uitam ca dupa fapta vine si rasplata.
      Banuiesc ca se comporta asa pentru ca a citit acest blog, chiar ma gandeam sa sterg anumite articole, dar nu ,chiar nu mertita nimeni sa fac asta, scopul era ca aceste mici clipe din viata mea, sa-mi ramana ca si amintire, asa am simtit eu in acel moment si asa va ramane, nu voi nega niciodata ce am simtit, mi-am asumat acest risc de a fi urat de unii, ce-mi pasa mie.
      RT. s-a intors in tara , astept sa dea un semn de viata sa iesim la o poveste, in rest nu mai sper nimic, daca mi-as gasi odata linistea sufleteasca , si cale pe care trebuie sa merg as fi multumit.
      Robert ii tot cu copilu', is curios ce va iesi, desi se cam crizeaza copilu', eu unu n-as cam inghiti crize de la nimeni, am inghitit si eu destul in primvara ,mi-am facut plinu de crize pe toata viata. Asta tot incerc eu sa gasesc acel nobil sentiment de dragoste pe care l-am gustat in primavara. Cine stie cand o sa mai simt asa ceva.
      Mi-am pierdut o pisica ,dar din fericire am gasit-o dupa doua zile, cam asta a fost in ultimul timp, va las acum nu mai am nimic de consemnat.
      Pana data viitoare ,nu uitati sa fiti buni, si mare grije cui va da-ti sufletul.

                                                              Cu drag, Szilard,
                                                                                  dominus et deus, 07.XI.2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu