miercuri, 24 noiembrie 2010

Renuntare (megtagadás)

     Am lipsit cam mult in ultimul timp, din numeroase motive, nu-mi mai vine sa scriu, desi ma simt destul de bine acuma,chiar daca am ramas singur, Robert nu mai da niciun semn, ii ocupat cu relatia,cu Rt. urma sa ma intlanesc zilele astea, dar pauza, ne-am intalnit pe strada da se facea ca nu ma vede, ieri am vorbit pe romeo ,dar n-a mai zis nimic , nici eu nu mai zic nimic, pace tuturor si la revedere. 
      C. cum era de asteptat nu mai zice nimic, dar intra luni pe mess si ma invita la bere, ma scuza-ti dar am treaba ,poate alta data, nu-mi mai schimb planurile pentru nimeni si nici atitudinile de altfel.
      Si uite ca am ajuns la celalalt capat ,la renuntare, nu ma gandeam cand am dat titlul acestui blog ca o sa fie atat de sugestiv,aveam nevoie de o pauza in care sa reflectez, am luat pauza intr-un final si acum mi-e indiferent de cei care se invart in jurul meu, si mai ales de personajele prezentate in aceste pagini. Mi se rupe ca unii se vor simti jigniti de acest articol, cu si lor li se rupe de mine.
      Mie dor sa miros o crenguta de brad, se apropie Craciunul, se simte asta deja, 3 saptamani departe de Cluj, minunat, cu toate ca o sa fiu singur ca de obicei, acasa intotdeauna ma simt bine.
      N-am prea incercat sentimentul indiferentei pana acum, dar ii foarte tare sa te doara-n cot de toti .
      Azi cred ca va fi o zi naspa, am 6 ore de seminar cu o fraiera, cred ca o sa cedez psihic, da ar fi tare dragut sa cedeze ea. Cred ca ar trebui sa incerc ? :)) Am de sustinut cauza lui szent Ferencz de Assisi, stigmate ,levitatie, mi-ar place si mie sa levitez, sau poate sa zbor, sa zobr pe o matura ,dar sa nu fiu sfant sa fiu o vrajitoare binenteles, macar pentru o noapte ,doua ,suficient cat sa aranjez pe cativa, si sa ma distrez copios , vorba unei bestii. :))
      E timpul sa va las , au inceput sa-mi creasca unghiile si nu mai pot scrie la tastatura. :))


                                                          Szilard, vrajitorul,
                                                                                   in die Deus, 24.XI. 2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu