vineri, 3 iunie 2011

Oare de ce? (miert?)

          
                              Edesem,
     
     E vineri seara, ora 9, sunt bolnav din toate punctele de vedere, ma simt rau de ieri din cauza stomacului, azi n-am putut sa mananc nimic.
    In ultima vreme, am inceput sa ma intalnesc cu Robert zilnic, acuma chiar e involuntar, pe langa ca il vad tot timpul pe geam. Ne-am intalnit si azi dimineata, in drum spre faculta, acolo il astepta un tip, caruia trebuia sa-i dea niste cursuri, cei drept il mai vazusem pe tip, si am o banuiala in privinta lui, in fine am stat la ultimul meu curs din studentie, am fost putin coplesit de emotii, am terminat intr-un final, cu rezultate nesperat de bune ambele facultati.
    Intre timp am aflat de la Robi, ca pleaca in America in curand, pe perioada verii. Ne-am despartit de la curs pe motiv ca aveam de urmat directii diferite.
    Am ceva treaba cu sefa de an, asa ca m-am indreptat spre institut, si stand pe banca cu doi colegii, apare si misteriosul tip, desi l-am mai vazut de nenumarate ori ,n-am avut ocazia sa vorbesc cu el. Se cunoaste cu colegii mei si incepem sa discutam probleme legate de examene. El astepta pe cineva, eu banuiam pe cine, si tocmai se incadra in peisaj Robi, i se taiase zambetul, la intalnirea privirii mele. Tipul avea nevoie de ceva xeroxuri si intre timp il invita la o cafea. Eram mort de curiozitate sa vad ce raspunde, evita prima data insa tipul insista. Robi se fastacea ,tocmai ca nu prea vrea sa aud eu raspunsul, si se hatarasc sa faca xeroxurile prima data.
    Ma simteam naspa, si imi venea sa pleznesc de gelozie. Atmosfera dintre ei era destul de degajata, sa fie o noua victima robertiana, oricum tipul e hidos, si destul de urat, cel putin in comparatie cu mine, nu ca as fi eu o frumusete, dar spre deosebire de ala chiar sunt, plus diferenta de inaltime de vreo 20 de cm.
    In fine ,poate e doar imaginatia mea, ma simt ignorat, defapt chiar sunt ignorat, si apoi un pic de gelozie exista la mijloc. Chiar il plac pe prostul asta si fazele de genu ma cam ranesc, n-ar fi prima, dar inca nu m-am obisnuit cu idea ca am pierdut.
    Cat despre Mihai, am iesit si seara urmatoare la o plimbare, si pana la urma am ajuns la o bere, e tare simpatic si dinamic, am hotarat sa iesim aseara la o prjitura, dar n-am mai iesit, nici nu ma simteam prea bine. Am lasat pe azi iesitul, si sincer tot asteptam sa dea un semn, pauza. Asa ca am dat eu pana la urma, insa n-am adus prajitura in discutie, ca sa nu cumva o tramsform in marul discordiei, el nu zice nimic, poate a uitat, sau poate se face ca a uitat. Cei drept are si un program destul de nasol.
    In alta ordine de idei, tipul e chiar dragut si nu mi-ar displace deloc, insa ca de obicei eu ii plac pe toti si pe mine nu ma place nici dracu.
    Cat despre C. decand iarasi cu despartirea cica, nu mai da niciun semn, am incercat sa vorbesc eu cu el, dar am primit niste raspunsuri seci, nu ma mai stresez, ca nu merita, oricum urmeaza din nou o curatenie masiva, pe cine deranjez nu merita sa pastrez.
    De azi am scapat si de datoria fata de Moni, adica nu mai am pisica in custodie, maine poate reusim sa ne vedem la o cafea.
    Eu maine plec acasa cateva zile, cu aceasta ocazie voi lasa lucrurile sa se aseze, nu mai rezist din cauza oboselii si a stresului, semn ca deja stomacul a cazut la datorie, n-am putut sa mananc nimic si am o stare de lesin, sper sa nu mor pana maine.


                                                                             Viszont, Szili.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu