marți, 21 iunie 2011

Mai adanc in poveste

                             
 A fost o seara si a fost o vineri dimineata, vinerea festivitatii, un pic sunt agitat, trebuie sa ajunga si ai mei, in camera agitatie, senzatii tipice.
   Cum era si normal ai mei se ratacesc si ajung prin Ghiorgheni, tipic. La festivitate haos total, nimeni nu stie nimic, toti ne lovim unii de altii, dar pana la urma a fost totul ok. M-am invitat decat fetele si pe Stefan, era planificat si M. dar n-am reusit sa dau de el, nici nu cred ca ar fi onorat invitatia, desi era dragut.
   Seara am baut in camera cu cativa colegi, nu stiu care a fost cauza ca n-am reusit sa ma imbat.

   Si a fost o seara, si a fost o dimineata,
 Sambata dimineata, zi de relaxare, am stabilit sa merg cu M. sa vizitam turnul de la Szent Mihaly, n-am reusit inca sa-l vad, asa ca era numa bine. Scumpul meu M. era asa de emotionat si entuziasmat in acelasi timp, era o dorinta mai veche a lui, despre care credea ca nu se materializa niciodata, noroc cu mine ca am pile la biserica.
    Turnul e minunat, doar ca eu am o problema cu inaltimea, asa ca la jumatatea drumului am renuntat si a trebuit sa cobor. L-am asteptat jos cuminte pe M. pentru toata excursia am primit un pupic pe frunte. Parca traiam un basm, singuri intr-un turn vechi de 300 de ani, intre altare scoase din uz si ornamente gotice de piatra, am primit cel mai romantic sarut din viata mea, sincer eu l-as fi strans in brate, dar totusi suntem intr-o biserica, si mai suntem si oameni in toata firea pana la urma.
   Oricum basmul nostru a continuat cu o prajitura, cu povestiri din copilarie si o scurta plimbare, cateva ore minunate petrecute impreuna.

   Si iarasi a fost o seara, si o alta minunata dimineata,
Duminica era planificata o iesire la Gradina Botanica, timpul insa era nasol, am tot asteptat vesti de la M. si nimic pana seara, din nou plimbare prin ploaie, se pare ca o adoram amandoi.
    Si ca sa fie si mai romantic ne-am dus la un pahar de vin, doua, trei, patru ca acasa am ajuns varza.
A fost o alta zi de basm, cu povesti, cu priviri, cu zambete, cu atingeri. Dar totusi cu basmul nu stiu cum va ramane, eu plec din Cluj saptamana viitoare, parca nu-mi vine sa plec, simt ca am gasit ceea ce imi doream de multa vreme.

Tocmai imi trimite M. pozele din turn, si cica sunt un scump si m-ar pupaci tot, de parca eu nu :)))
   Printre altele promisese si doua poze cu el, dar zice ca n-am nevoie de poze, doar il am pe el. Acuma m-am topit ca o bucatica de ceara, incercata in focul dragostei, si stralucesc ca un soare, intr-o minunata seara de iulie.
   
          Pana ajung sa-l pup pe el, va pup dulce pe voi,

                                                           Din basm,
                                                                              S.F.C

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu