sâmbătă, 25 iunie 2011

Informatii despre poveste

         Edesem,

   Ziua de azi a fost una moarta, plina de ploaie si de monotonie, prin urmare nici n-am avut motive sa ma ridic din pat. Am de ce va timp, un sentiment ciudat, ca iar ceva se intampla.
   Am fost miercuri cu M. la pizza, ne-am simtit foarte bine, a avut loc si o faza comica, si-a uitat cheile la pizzerie, am impresia ca e foarte emotionat in preajma mea.
   De ieri sunt singur in camera, animalele mele sunt plecate, asa ca am facut curatenie si m-am bucurat de doua zile de aer proaspat, din pacate maine se intorc, noroc ca mai am doar doua zile de suportat.
   Cu M. ar trebui in mod normal sa ma intalnesc maine seara, sau luni, din cate mi-a spus e plecat la bunici, undeva in jurul Clujului.
   Si totusi lucrurile stau altfel.
M. mi se pare un om minunat, un tip educat cu bune maniere, atent, dragut, destept. Am senzatia ca ma place, sau doar ma insel ca de obicei, posibil si asta. Drept e ca nu mai sunt ca alta data, imi place de el nu pot nega asta, insa pana nu am certitudinea ca totul e ok, nu mai incep sa ma topesc.
   Se pare totusi ca M. e la Cluj se duce in minunatul club, n-ar fi asta o problema, doar ca incep sa ma indoiesc ca vom avea un final fericit.
   Indiferent de final, nu voi suferi ca odinioara, din toate esecurile mele am invatat totusi ceva, ca suflet pui sper final in ,, supa" si nu la inceput.
   Ce ma revolta cel mai tare , e ca de fiecare data patesc la fel, raman cu inima franta, si voi sfarsi sa nu mai pot iubi niciodata, sa nu mai am incredere in nimeni, si pana la urma sa renunt.
   N-am sa inteleg de ce unii pot sa se joace cu sentimentele cuiva, fara sa aiba de suferit, oare pentru inimi frante, in mod constient si voit, nu exista nicio pedeapsa?
   Sper totusi ca un om bun, ca si M. e demn numai de fapte bune.
Suntem ceea ce facem, deci marea majoritate suntem rai, cei care traiesc fara dragoste, nu pot oferi dragoste.
   Dupa atatea renuntari, mi s-a implinit o dorinta, cea mai arzatoare si totusi e negesar sa vina iar renuntarile?
Sper ca in urmatoarele 24 de ore lucrurile sa ia o anumita forma, ori buna ,ori rea.
   Si M. cred in tine si sper sa fii ceea ce pari, asa ca nu ma dezamagi.

                                                                                  Viszont,
                                                                                              S.F.C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu