vineri, 20 mai 2011

plata...

   
            Si a fost o seara ,si a fost o dimineata....
     Si de dimineata, m-am dus la faculta, dupa ce am scos toate hainele din dulap si nu stiam cu ce sa ma imbrac.
Am dormit groaznic, si m-am trezit cu capsa pusa. Ma duc spre faculta ca spre camera de gazare, m-am intalnit cu Renike pe hol si povesteam de examene, si iata ca vine si minunea noastra, azi ma vede,ma si saluta si sta sa si vorbeasca cu noi. Intreb si eu cum de a fost la adoratie, vai da eu de unde stiu, am fost acolo ? Scuza : da nu te-am vazut. Normal ca nu ,ca n-am decat 1.86, nu ma poti observa asa usor.
     De aici si pana la a ma transforma intr-o sticla de otrava nu a fost decat un pas. Si incep sa-i descriu toate miscarile facute, si ii spun si care era scopul pt care nu ma vazut si ce incerca sa-mi demonstreze. Ca sa ii si explic ca la 1.90 ii cam rar oxigenu, si poate asta ii problema de nu vede bine. Toate astea cu un zambet sadic pe buze, varsand venin, si normal cu cativa colegii in jur. Oricum nu prea pricepeau ei care ii treaba, dar toti radeam, mai putin el, se mai intampla, cum dai asa primesti.
    Si ce sa vezi ca ajunge la concluzia ca , eu defapt il urmaresc, si ar fi cazul sa devina rau cu mine, ca vezi doamne ii prea bun. Asta a generat o a doua contra ofensiva din partea mea, deja simteam cum ii vine sa se taie tot ca o maioneza. L-am tinut asa doua ore, timp in care i-am mai timis si cateva sms-uri sa-i spun ca-i o bestie si un porc. Nu stiu ce planuri si-a facut pe azi ,da sigur nu mai are chef de viata.
    Luna asta mai mi-a adus o gramada de schimbari , am devenit de o rautate de nedescris, doar cu cei care merita, si totodata unii chiar nu merita iertati, si el e unul dintre cei fara drept de apel, i-as fi dat pace daca, nu si-ar fi permis sa se joace atata cu mine, cu tupeu jegos si nesimtit.

                                       Ma duc sa-mi culeg laurii la o cafea,

                                                                 pe voi va iubesc, inca :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu