sâmbătă, 7 mai 2011

o simpla palma...


      Si a fost o seara, si a fost o dimineata...
  O dimineata care trebuia sa fie minunata, si a fost un adevarat dezastru, am inceput cu Monik, discutii filozofice, tripla mea personalitate, eu cel de zi cu zi, eu cel de pe messenger, eu cel de pe blog, trei persoane diferite si o singura fiinta. Eu cel care ma cred sfant si bun catolic, care dau sfaturi si judec, eu care nu-mi pot respecta sfaturile, eu care nu recunosc si nu accept ca sunt gay.
   Eu care il oblig pe Istvan sa vina la templom, chiar daca pentru el biserica nu reprezinta nimic, eu care i-am reprosat lui Vlad ca nu pe toti barbatii ii reprezinta ,,curu" si sa vb in numele lui.
   N-am pretentii de sfant, pt ca nu sunt vrednic, nici nu ma bat cu pumnul in piept ca-s bun catolic, Istvan daca se simte lezat de biserica putea refuza invitatia , ca doar l-am invitat ,n-am obligat pe nimeni niciodata si nici nu o voi face, legat de Vlad ma abtin, pt ca de fiecare data cand zic ceva se simte jignit. Astia erau prietenii mei, aia care atunci cand au avut nevoie ,mi-am dat si ultimul ban ca sa-i ajut, si eu azi sunt singur , realizand ca defapt prieteni mei, ma considera o fiinta diabolica, care nu are decat reprosuri si jigniri la adresa lor. Cei pe care odata nu i-am lasat sa piara ,imi intorc spatele la nevoie.
   Despre asta era vb in primele clipe ale diminetii, si printre toate cobor cu hainele la spalatorie, ca sa ma tamponez cand ies de Robi si sa fiu privit cu dispret, vezi doamne cum imi permit sa ma lovesc de el pe scari, toate astea exprimate doar din priviri, adevarata privire diabolica.
   Era clar in mintea mea ca o sa am o zi groaznica, demna de poieziile lui Bacovia:,, si flori de plumb, si funerar vesmant, stam singur in cavou si era vant...."
   Am continuat sa explic ca nu ma pot impaca cu gandul ca sunt g.. ,si nu o sa ma accept prea curand, dar asta nu inseamna ca daca pe mine nu scrie mare si fumos GAY sunt superficial, si cu 10 fete, ma zbat inca intre a fi sau a nu fi, si tot ce am scris aici sunt doar franturi din viata, doar unele dorinte si renuntari.
   Intre timp intervine si C in poveste curios de ce eram o bomba cu ceas. Am inchis totul si am plecat spre biblioteca, cu speranta ca acolo imi revin , cum sa nu ,dupa nici 30 de minute apare Robi, eram ignorat cu desavarsire, si normal ca trebuia sa n-am liniste asa ca vine sa stea langa mine, un om mai parsiv ca asta n-am vazut in viata mea.
   M-am simtit groaznic, ca sa vina dupa vreo 3 ore de ignoranta sa ma intrebe cum ma simt, minunat. Imi venea sa-l iau la pumni, am reusit doar sa-i trag o palma dupa ceafa, si sa-i intre botul in carte cu tot cu satisfactia aia care se citea in ochii lui , era socat si se uita la mine cu niste ochii de broasca calcata cu bicicleta, am zambit sadic si mi-am continuat lectura.
  Si a fost o seara, si a fost o dimineata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu