vineri, 29 aprilie 2011

elucidare caz

   Pentru ca am reusit sa ma enervez la culme din cauza calculatorului si tot aveam de gand de ceva vreme sa-i spun scumpuli meu Robert cateva, am gasit curaj aseara , sa-i spun care e situatia pe la noi, destul de interesanta discutia ,chiar trebuia pastrata amintirea ei, pentru amuzament :P
  Si daca m-a tot acuzat Monik aseara ,ca spun chestii pe care nu le respect, am repet inca odata: da imi place Robert ,nu pot nega asta, si intradevar inca ma mai topesc ca o inghetata cand il vad:D.
eu: sall
eu: esti
eu: ?
robert: salut
robert: acum am revenit
robert: cf?
eu: da uite am vrut sa te intreb ceva
robert: masiv
robert: spune
robert: ...
eu: pt informarea mea proprie si personala
eu: mi-a dat ignore ,sau permanent off line
eu: ?
robert: hahaha
robert: offline
robert: multi din
robert: oamenii de pe mess sunt asa
robert: cum sa iti dau ignore
eu: nu-i mare diferenta intre astea doua
eu: poti sa-mi dai si ignore nu-i problema
eu: am priceput mesajul asta asa finut si subtil
robert: pai
robert: tu oricum ma vezi de fiecare data
robert: de atsa nu imi facema probleme
robert: faceam
robert: stiam ca tu ai sursele tale
robert:
robert: cum ti-a fost vacanta?
eu: bine ca puteai sa-mi spui ca te deranjez, nu era o problema, tocmai de asta te-am intrebat
eu: vacanta , super faina
robert: haha
robert: ma omori
robert: de unde o scoti pe asat cu deranjatul?
eu: ma robi eu nu vreau sa te omor dinpotriva
eu: doar ca nu-s asa batut in cap
eu: si am renuntat de mult sa ma joc
eu: cu asa ceva
robert: man crede-ma
robert: de obicei intru pe net sa vorbesc cu anumite persoane
robert: am cateva prietene pe ici pe colo
robert: unde e facuta poza?
robert: ce flori sunt alea?
eu: la mine in fata casei, banutzi parca le zice
robert:
eu: in fine , nu mai conteaza
eu: atat am vrut sa stiu
robert:
robert: daman
robert: cum am zis
robert: esti pe ofline
robert: si  chiar imi face placere ca suntem colegi
robert: si prieteni
robert:
eu:  ha ha ha ce gluma buna
eu: esti tare
robert:
robert:
eu: scuze pt aceasta explozie era inevitabila
eu: si pt deranj, eu ma retrag in offline-uiala
robert:
eu: spor la conversatii
robert: haha
robert: esti ca un tigru
robert: haha
robert:
robert: eu cand scriu haha  zambesc
robert:
eu: ai noroc ca nu suntem face to face
eu: m-am prins
robert:
robert:
robert: ce mai spui in rest?
robert: ce nazdravanii ai mai facut?
eu: nu mai fac de mult nazdravanii
eu:
eu: nimic sunt foarte obosit
eu: si azi si foarte nervos
robert: cine te-a suparat?
eu: pai calculatorul primu
robert:
eu: si te-am prins pe tine sa-ti spun cateva
robert: enerveaza-l si tu pe el
robert:
robert: pai eu credeam ca e o tara libera
eu: si eu am crezut multe
eu: si oricum doar am intrebat, ca nu cumva sa te mai deranjez
eu: nu te-am intrebat sa-ti dau in cap
robert:
robert: haha
robert: nervosule
eu: probabil si din cauza ca-s nefutut imi ies asa din fire
robert:
robert: man
robert: no worries
robert: stii
robert: eu am trecut asa printr-o perioada de vreo 9 luni
robert: acum vreo cativa ani
robert: dar am supravietuit
eu: ei lasa ca tu ai prieteni care te mai saruta pe gat te strang in brate
eu: si na
eu: mai trece
robert: hahaha
robert: man sunt
robert: dar in san francisco
robert:
robert: man question  de cand au inceput sa iti placa barbatii ? la ce varsta?
eu: mie
eu: ?
eu: de la inceputuri
eu: de ce ?
robert: nu am mai vorbit cu nimeni despre asta
robert: nici cu tipul din san francisco
robert: vezi eu de mic ma gandeam la femei
robert: ca sunt mai sensibile ca npoi barbatii
robert: si de aici am luat-o pe panta straight
robert: doar incerc sa inteleg
robert: imi imaginam ca ele plang si sufera mai mult umpic
eu: sufera pe dracu
eu: ma lasi
eu:
robert: man asa le-am vazut
robert: ,a gadneam ac o sa le tin in brate si  o sa le fie bine
robert: ce sa zic
robert: doar crescand si ajunganad in america am inceput sa ma intreb cu privire la preferintele sexuale ale oamenilor
robert: doar ca eu nu am fost niciodata atras de baieti
robert: doar poaet de cei foarte feminini
robert: doar ac ma gadneam ac ii pot saruta si atat
robert: dar nicium nu imi pot imagina sa fiu cu un barbat
robert: tocmai din punctul ala de vedere
robert: ca nu ma vad tinandu-l in brate
eu: sa-ti explic cum sta treaba ca sa nu existe dubii :
eu: eu ti-am trimis tie mailu ala atunci pt ca am perceput ceva venind din partea ta, sa nu zic avansuri ca ar fi prea mult ,eventual impulsuri
robert::)
eu: si am zis ca hai sa incerc poate poate
robert: da man si am fost incantat ca ma vezi in felul ala
robert: doar ca nu sunt eu atars de barbati
eu: stiind ca nici eu nu-s foarte tupeist ,ma gandeam ca nici tu si am zis sa fac eu primul pas sa incerc
robert:
eu: acuma nu stiu cat de incantat erai da te-ai cam jucat cu mine
robert: come on man
eu: sincer
robert: doar m-am purtat ca un prieten
robert: stiu ce zici
robert: crede-ma ca un prieten
robert: doar ca imi afce placere sa fim amici
robert: prieteni
eu: probabil in viziunea ta eu am perceput altfel lucrurile
robert:
robert: ideea e sa itia sculti inima
robert: si ai dat dovada de curaj
robert: sa trimiti emailul ala
robert: asa ca imi palce asta la tine
robert: o sa ai mult de castigat in viata fiind asa
eu: pai imi erai simpatic ,ma gandeam ca poate sentimentul e reciproc si am zis ca merita sa risc
robert:
robert:
robert: gracias
eu: si apoi am inteles care ii treaba defapt , a trebuit sa-mi trag cateva palme sa-mi revin si sa merg mai departe
eu: si tocmai asta ma enrva ca sunt off line ca n-ai curaj sa-mi spui ca deranjez, eu cgiar nu te pot obliga in niciun fel sa vb cu mine sau sa ma saluti
robert:
eu: sau mai stiu eu ce
robert: man
robert: eu am 300 de contacte in lista
robert: daac deschid si ma pun pt toti online
robert: nu ma deranjezi ce naiba
eu: n-am eu treaba cu cei 299 eu ma gandeam la mine
eu: prefer sa mi se spuna in fata, apreciez mult mai mult decat sa ne tot jucam ca vai ce frumos e in lumea asta
eu: cam asta a era treaba, imi esti simpatic, si ma gandeam ca poate iese ceva mai mult din toate zambetele si dulcegariile alea
eu: asta era in nebunia mea
eu: trecem peste
robert:
robert: man
robert: e o lume frumoasa
robert: eu asa am crescut de mic
robert: am avut noroc
robert: si asa sunt de obicei
robert:
robert: si de pinde de fiecaer in parte cum si-o face
robert: crede-nma
robert: ma duc la somn
robert: nb
eu: nb buna
eu: bine ca am mai elucidat din caz
robert: ai grija de tine
robert: see u
robert has signed out. (4/29/2011 1:54 PM)

   Cu cata delicatete incearca sa evite subiectu, pacat ca eu sunt ca o locomotiva cu aburi, si in rarele momente cand imi ies din fire, chiar spun lucrurilor pe nume.
   Compasiune celor din sexul opus ,care vai cat sufera ele si plang saracele, si asteapta sa fie stranse in brate, cata sensibilitate in bietul animal, cum le mai ofera el compasiune, dar nu se da in laturi nici de la barbati, daca sunt mai efeminati, ba ii poate chiar si saruta si de acolo pana la un futai de o noapte ,nu-i decat un pas.
   Da imi place ca in naivitatea asta, care cred ca se trage din cauza inaltimii ,la 2 metri e mai rarefiat oxigenu, mai recunoaste si el una alta.
   In concluzie ,daca n-ai poseta si nu esti efeminat, ba sa mai si plangi si de la simpla atingere a razelor solare ,poti pierde multe, apoi decat cu un asa barbat mai bine cu o tipa ca macar nu ti rusine sa iesi cu ea pe strada.
   interesanta conceptie ,merita un studiu de psihologie.

                                         Mare ii jungla asta ,Doamne.
                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu