sâmbătă, 9 aprilie 2011

Din nou duminica neagra...

    A trecut un an conform sarbatorilor, si mai bine de un an calendaristic. Stau in camera fara niciun chef de nimic, ma gandesc ca anul trecut in aceasta perioada sufeream de aceiasi chestie, e adevarat ca era mai dureros atunci decat acum ,dar cauza este aceasi ,cineva  care apare brusc isi permite inca odata sa se joace cu sentimentele mele.
   Am dat azi linkul blogului unui prieten, ocazie cu care am aruncat o privire peste articole, si am ajuns la concluzia ca ,desi unele evenimente se repeta, identic sau cel putin asemanator, de fiecare data cand sper ca am gasit ceva de care m-as putea agata, cineva care imi da oarecum senzatia de siguranta, de completare reciproca, de dragoste pura, si poate chiar fireasca in esenta ei nobila, o forta nevazuta, o entitate impiedica desfasurarea fireasca a lucrurilor.
  De fiecare data cand imi propun sa realizez ceva, reusesc, cand telul spre care ma indrept are legatura cu sexualitatea ,esuez.
   Sa fiu eu oare incapabil de o relatie? Sunt atat de respingator, incat nu ma place nimeni ? Am atat de mari pretentiile ,incat nimeni nu se poate incadra?
    Am cautat raspunsuri la aceste intrebari , la cei din jur, la prieteni, la cei care ma cunosc, ca nu cumva sa am o parere despre mine care sa nu fie conforma cu realitatea.
    Un lucru e cert, raspunsurile au fost negative, doar ca am un instinct al dracului de cretin, de a ma indragosti de persoana gresita, sau cineva cu forte mult mai mari ,are un alt tel pentru mine si nu-mi permite o alunecare ca aceasta.
    Am obosit, m-am satrat ca de fiecare data sa patesc la fel, sa-mi irosesc dragostea si sperantele, m-am saturat ca de fiecare data tot eu sa fiu jucaria, si tot eu sa fiu vinovat, sa sufar ,sa nu mai fiu bun de nimic, sa nu ma mai pot ridica, si apoi sa citesc satisfactia pe fata lui ,cat s-a distrat de bine, ce bine s-a jucat.
    Nu stiu de unde vin, nu stiu cine sunt, si nu stiu spre ce ma indrept, stiu insa unde as vrea sa ajung, si locul acela e conditionat tocmai de aceasta nereusita, se pare ca.
    Si ma tot zbucium in calvarul asta zi de zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu