sâmbătă, 9 aprilie 2011

Clipe dulci in vieti amare...

     Am uitat sa revin dupa acea zi de joi, nici nu mai stiu ce s-a mai intamplat atunci.
Luni am anulat cursurile, a venit Balint la Cluj,am fost cu el la cumparaturi si apoi la un suc, a venit si Moni intre timp, asa au ajuns sa se cunoasca cei doi prieteni buni ai mei, si mai ca as putea zice si singuri. Ei sunt cei care indiferent de situatie au fost alaturi de mine,m-au sprijinit, consolat, incurajat, si lucrul acesta este reciproc, si eu am fost alaturi de ei la nevoie. Am fost si suntem unul pentru altul sprijin in clipele cele mai grele ale incercarilor.
   O zi plina de liniste sufleteasca, si asta se intampla atunci cand ai alaturi prieteni adevarati.
In ciuda faptului ca Roby dorea sa ramanem prieteni, incepe incet sa ma evite, nu pot sa inteleg de ce cred unii ca daca fug situatia e mai usoara. Ne-am intalnit joi in biblioteca, situatia era asa de tensionata incat a trebuit sa plec ca nu mai suportam, prin urmare mi-am futut toata ziua de joi. Nu credeam ca o sa ma doara asa tare indiferenta,si cum eu conform propriului obicei, ma prinde repede si imi trece greu, m-am gandit ca ar fi cazul sa lupt cu aceleasi arme, asa ca ieri am aplicat eu tactica indiferentei si a insensibilitatii.
  Tipu venise bine pregatit cu ganduri marete, sa stea langa mine si sa inceapa ca de obicei sa ma tot atinga, asa ca m-am trezit iar cu piciorul lui in bratele mele si apoi cu mana pe umerii si strans la pieptul lui, dar nu ,asta nu inseamna nimic ca doar el ii hetero, si cred ca are si prietena dupa precizarile facute ieri, ca doar trebuia sa fiu la curent, sa pot sa sufar in pace si liniste.
   Pacat ca acum imi e indiferent, eram transformat in acea stanca in care de tare mult timp imi doream sa ma prefac.
   Si cum stancii ii sta bine in padure ,am iesit cu Moni si cu prietenul ei  sa facem un gratar, sa bem , minunata zi ,la fel ca si cea de luni.
   O si ca sa fiu si eu naspa,l-am invitat in 18 seara la chef, o dar vai, se duce cu mama la opera si apoi la cina, dar dupa o sa vina, dar eu am sarcina de al mai anunta ,citez:,, daca vrei sa ma ai".
   Na asa ca ma distrez de nu mai pot, oricum nu-l mai inteleg si nici nu mai incerc, ca ma depaseste, din partea mea are libertate maxima ,oricum nu aveam de gand sa incalc drepturile omului. :)

                                                                                     Pax Vobis.
                                                                                                  Szilard.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu