duminică, 24 aprilie 2011

Permanent offline

          Blogutule dragutule,
    Am observat de ceva timp ca in minunata lista de mess a lui Roby sunt permanent offline sau poate si mai rau ignore, asa ca in seara asta de plictiseala i-am scris, nu ca eram curios ce face ,ci sa vad daca imi raspunde, si cum dobitocul e dobitoc normal ca raspunde, si cum eu ,de al dracului ce sunt,nu m-am putut abtine sa nu-i bat apropouri subtile despre faza asta. Tare mi ca o sa explodez, si o sa-i spun verde in fata ce am de spus,si daca tot sunt asa o prezenta neagreata ,lasa-ma dracului in pace, ca nu te-am obligat sa vorbesti cu mine, nu vrei sa vorbesti n-ai decat nu se supara nimeni,nu ma asteptam la atata falsitate, vai ce te bucuri ca ma vezi, ce sa-ti povestesc nu mai poti. Da strop de maturitate si responsabilitate nu avem, si de ce sa avem ca doar ne putem juca si e mult mai fain, sa sufere fraieru ca doar mi-o spus ca ma place, pana nu stiai treaba asta tare ma doreai acuma ca misterul e spulberat gata, dai bir cu fugitii.
  Desi nu-s o fire razbunatoare, da pe astia care isi permit sa se joace cu sentimente nu-i iert, infernale clipe cand transform toata dragostea in ura.
  Una peste alta am mai rezolvat pe unu din animalele noastre prezente in descrierile acestui blog,i-am trimis adresa, si vai imbratisam fuga, ai disparut ca magarul in ceata, era prea de fatada tipu, ambalaj fara continut, ca sa aiba tupeu sa zica ceva.
  Am citit in urma cu ceva timp pe blogu unui tip, gay ascuns in dulap, mare scula in bascula in cadru biserici catolice,de pe la Varadia Mare, vai om cinstit cu poze pe romeo. Facea asta gat, ca vezi doamne la Barcelona sau adunat un gup de gay care sau sarutat in fata papei in semn de protest, si acuza si dramatiza ,mama lor de homosexuali. Mor cand vad atata lasitate, macar taci daca stii ca esti in cauza, dar vai noi suntem oameni sfinti, ai sfintei biserici, da ne futem in cur in timpul liber, ca de asta ii un hobby, fit-ar coaiele limba in clopot.
  Si sa mai prezint inca un caz daca tot sunt la capitolul asta.
O alta sora futincurista, tot mare instrument in aceiasi basculanta, vai cat se implica in viata bisericii cate face pentru ea, ii lipseste insa un lucru esential in cea ce face ,dragostea. Nu din dragoste o face, ci pentru a fi adulat de multime, pentru a demonstra lumii cat ii el de bun si de multi lateral dezvoltat ca si partidul comunist ,pentru ai face pe altii sa se simta inferiori, asta ii scopul nostru sa eclipsam pe aproapele nostru, doar suntem mari catolici care respecta dogma insa uitam esentialul ,dragostea. Si nu, cei din parohie nu stiu ca se fute in cur, ca atunci ar deveni tocmai pielea organului pe care il iubeste asa mult, adica fix pielea puli in parohie.
    Cum pot unii sa fie atat de prefacuti, vai cat suntem noi de perfecti si cata importanta avem, astia acuza pe cei asemenea lor si tulbura apele, vai cat de josnici sunt gayi ca se fut in cur si sug pula, dar ei seara inainte de culcare, dupa ce si-au facut rugaciunea ,normal, isi infig vibratorul in cur, semn al gratiei si binecuvantarii divine.
     Imi vine sa vomit, imi cer scuze pentru maniera rautacioasa de a prezenta faptele, dat candva trebuia sa rabufnesc.
   Va mai urma, deocamdata atat ca mor de somn. pa

2 comentarii:

  1. amin...mor de ras..dar de ce pe blog? rezolvi cu mai multi odata daca dai linkul?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. pai cu linkul o rezolvi asa mai delicat, te scuteste de o confruntare face to face,
    eu l-am trimis stiind ce am scris despre el, si in speranta ca poate ,poate :P

    RăspundețiȘtergere