sâmbătă, 16 iulie 2011

M-am saturat

M-am saturat:
    - sa fiu singur si sa cersesc dragoste,
    - de cei care asteapta ca eu sa fac totul si pe ei ii doare in p..a
    - sa fiu mana dreapta
    - ca nimeni sa nu aprecieze ceea ce fac,
    - de cei care niciodata nu sunt multumiti de mine
    - sa mai sper ca poate exista ceva intre doi barbati,
    - sa fiu vesnic pe locul doi pt. cei carora le-am oferit dragostea si sinceritatea mea,
    - de jocul de-a ,, cat de dulce esti, ce mult te doresc", mai lasa-ma,
    - sa ma indragostesc de cei care ma fac sa sper in zadar,
    - de texte cum ar fi: ,, stii eu nu sun niciodata, am fost foarte ocupat, eram stresat si am uitat de tine "
    - de cei care profita de bunatatea mea,
    - de blogul asta plin de sperante desarte, care devine tot mai deprimant,
    - de situatia incerta cu M.
    - de oameni tampiti, retardati si cretini,
 M-am saturat de tot, va urasc pe toti, si urasc mai ales aceasta clipa, in care scriu ca sa ma pot razbuna, cand in mod normal ar trebui sa urlu si sa dau palme.
  Urasc sa fiu simpatic si dulce, cand as putea foarte bine sa fiu a dracului de otravitor.

                                                                         S.F.C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu