marți, 26 iulie 2011

a fi sau a nu fi prieten?

  De nenumarate ori mi-ai pus intrebarea de ce totul e ok pana la un punct si apoi praf si pulbere se face totul.
    Si azi se pare ca am gasit raspunsul : prietenii. N-am crezut niciodata ca cei pe care odata i-am hranit ma vor injunghia pe la spate.
    Aveam eu un bun prieten Istvan, care din prostia mea, imi stia toate miscarile legate de M. si care sa aflu de cateva zile ca nu-i acel prieten pe care il credeam.
     Din cate informatii am primit nici nu stiu ce sa mai cred, faza era urmatoarea, colegul lui M. de apartament, organiza o partida de sex in 3, sau un gang-bang, Istvan primise cica oferta de la M. dar Monika a fost cea care i-a interzis sa onoreze invitatia.
     Se pare ca mai facusera asfel de intalniri, nu era prima, doar ca acum stia bine care erau intentiile mele cu M.macar din pricina mea putea refuza, dar cum sa refuze o curva invitatia la sex, si de aici pana la revolta nu a fost decat un pas.
     Eu stiu un lucru, cu prietenii nu faci sex, dar pana la urma tot te fut ei se pare.
    Cat de mult e implicat M in toata povestea nu pot sa stiu, prin urmare nici nu mai zic nimic, sa ma bucur de vacanta, ca asta era sfatul lui mai devreme.
     Am venit la Cluj in speranta ca ne vedem si discutam cum ramane cu noi, dar se pare ca progamul lui e atat de incarcat incat nu exista nici o clipa libera, interesant e ca Istvan stia ca nu ne vedem.
     Se nasc astfel o serie de intrebari. M-am revoltat nu pentru asta, ci pentru faptul ca M. promite niste chestii care au valabilitate de cateva secunde, ca am asa o insemnatate pentru el incat uita de mine. Si daca tot   nu-s in Cluj pana in toamna sa ne bucuram de vacanta. Cum? Gang bang sa fie, ce mai conteaza.
     Prin urmare nu ma mai invinovatesc de nimic, mai pot fi si altii de vina, cu Istvan inchei imediat, cu M astept toamna, insa pana atunci ,, sa ne bucuram de vacanta".
     Maine si plec din Cluj cu sufletul oarecum impacat, mai ales ca nu vreau sa privez pe nimeni de anumite privilegii, asa ca e mai bine sa nu fiu in zona.
     Inca doua palmi primite si inca doua lectii invatate.
Poate intradevar era un beneficiu daca Istvan nu stia nimic, acum insa e prea tarziu, mai ales ca il dorea pe M. cu ceva timp in urma, si asta am aflat prea tarziu.
     Asa ca bagajele se fac maine, iar vacanta abia acum incepe, liber fiind de pacat si ferit de orice tulburare, asteptand toamna fericita.

                                                                      Cu stima,
                                                                                    Gang-Bang :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu