joi, 6 octombrie 2011

surprize complicate

       Kedves es edesem ,

   Cum toate trec si vin cu viteza, am ramas restantier cu blogul :).
Minunata poveste despre care am scris cateva articole s-a sfarsit, cum era de asteptat am ajuns sa iesim, dar subiectul relatie nu l-a mai deschis nimeni, eu mi-am facut pledoaria de atatea ori ce rost mai avea, de cealalta parte nu exista niciun interes, asa ca am ramas un soi de amici.
  Am ajuns sa ma cazez si sa stau in camera cu un minunat subiect din trecut: R.
Va mai aduce-ti aminte de el, tipul din biblioteca, dracu stie prin ce invarteala satanica am ajuns cu el in aceiasi camera. Eu am ramas putin surprins, oricum imi era indiferent cu cine stau, mai ales ca acum dupa cele cateva luni, mi-a devenit si el indiferent, deci niciun avantaj, niciun beneficiu, doar indiferenta.
  El cica e incantat, sau e totul doar o mare prefacatorie, pana la urma n-am nici cea mai mica curiozitate, mi se rupe.
  In rest totul bine, am inceput o mare triere a asa zisilor prieteni, in urma careia doar putini au mai ramas in picioare. Mai bine putini si buni, decat multi si fara rost .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu