joi, 17 martie 2011

Cugetari (gondolatok)

  Cam multe ,evenimente, pentru o singura nenorocita de zi, si cu singuranta nu se vor termina aici.
Dar dupa cele intamplate pot trage urmatoarele concluzii, sau mai bine zis imi pun urmatoarele intrebari:
  Care om hetero , se stange in brate cu un gay si se lasa sarutat pe gat ,doar pentru a face cuiva o placere?
Apoi daca esti opend, vorba Monica-i imi imprumuti o carte , dai mana cu mine ,sau ma ajuti sa trec strada, nu-mi faci avansuri.
   Ori sunt eu tampit, ori el e de fapt cum banuiam ca e. Tind sa cred ca frica de a recunoaste il face sa aiba astfel de reactii, ceva trebuie sa fie la mijloc , ca alta explicatie n-am, iar inclinatii ,cel putin bisexuale ,are, oricat ar nega el.
   Nu vrea sa-si asume o astfel de responsabilitate?  Iar daca ma place , atunci chiar ii un las ,mai ales acum cand stie, ca imi place de el. Sau poate il inspaimanta gandul unei relatii?
   Momentan ma aflu intr-un impas , intr-o pana de idei.
Nu pot sa inteleg de ce , lucrurile nu pot fi mai simple, si mor de ciuda ca se incapataneaza sa faca macar un pas spre mine, trimite doar impulsuri ,la care nici nu stiu cum sa mai reactionez. Am riscat odata, si nu am reusit sa clarific situatia, oare merita sa mai fortez nota?
   Mai multe sper sa aflu maine,ne ducem impreuna la curs, si intentionez dupa sa bem o cafea.

                                                        Cu drag, Szilard,
                                                                      Anno Domini 18.III. 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu